Izbira ponudnika gostovanja

Če sami nimate v lasti strežnika, potem za svojo spletno stran vsekakor potrebujete ponudnika spletnega gostovanja. Na trgu je kar nekaj ponudnikov teh storitev, a kaj upoštevati in kako izbrati pravega?

Že res, da cenovno nekateri odstopajo, drugi ponujajo nekakšne ugodnosti, spet tretji obljubljajo, da so najboljši. Tokrat preverite, katere so tiste značilnosti dobrega ponudnika spletnega gostovanja, na katere morate biti še posebej pozorni.

1. Podpora uporabnikom

Spletno gostovanje je zelo kompleksna zadeva, če se je mislite lotiti sami. Potrebno je imeti precej tehničnega znanja okrog strežnikov, pa tudi glede same programske opreme in vzdrževanja. Verjetno se boste, tako kot večina drugih uporabnikov, odločili najeti spletno gostovanje pri enem izmed ponudnikov.

Ko se boste znašli v tem procesu, vam bo ogromno pomenilo, če boste imeli na drugi strani pravega sogovornika, ki bo na voljo praktično 24 ur na dan. Prav tako boste zadovoljni, če vam bo z veseljem pomagal, ko se vam bo zataknilo in boste imeli še kakšno dodatno vprašanje.

2. Zmogljiva strojna oprema

Prav nič vam ne bo v pomoč, če boste našli cenovno ugodno gostovanje, potem pa ugotovili, da vaša spletna stran deluje počasi ali je večkrat celo popolnoma neodzivna. Najboljši ponudniki spletnega gostovanja uporabljajo tudi najboljšo strojno opremo. V tem primeru govorimo o strežnikih z nameščenimi hitrimi SSD diski, z visoko zmogljivimi procesorji in zadostno količino pomnilnika.

3. Garancija na nemoteno delovanje

Pred najemom spletnega gostovanja imejte pred seboj cilj, da bo vaša stran vedno dostopna in delovala, kot je treba. To vam z garancijo lahko zagotovi le zares kvaliteten ponudnik spletnega gostovanja, ki ima poleg najboljše strojne opreme na voljo tudi ustrezno usposobljen kader, ki dan in noč skrbi, da vse poteka brez težav.

4. Preverite mnenja uporabnikov

Preden se odločite za zakup paketa spletnega gostovanja, se o ponudniku pozanimajte preko spleta in spletnih forumov. O tistih najboljših boste hitro zasledili zapise zadovoljnih uporabnikov, seveda pa tudi obratno o tistih slabših. Bodite pozorni na datume komentarjev, vsekakor pa se pred končno sodbo o vsem skupaj prepričajte še sami.

5. Dolga zgodovina

Še en podatek, ki bi vas utegnil prepričati, je dolgoletna prisotnost na neusmiljenem trgu. Če ponudnik spletnega gostovanja svoje storitve trži že vrsto let, morda celo deset in več, potem gre zagotovo za podjetje, ki je pri tem uspešno. Ponudbe na trgu spletnega gostovanja je kar nekaj in dejstvo je, da se slabšim ponudnikom ob vsej konkurenci vsekakor ne bi uspelo dolgo obdržati nad vodo.