Hitrost spletne trgovine

Ko beseda nanese na hitrost delovanja spletne strani, je popolnoma jasno, da počasnih strani obiskovalci ne maramo in jih precej hitreje zapustimo kot sicer. Slednji podatek je še kako pomemben za vse spletne trgovine, ki se trudijo prodati čim več.

Ker je tehnologija v zadnjem času močno napredovala in smo vajeni, da vse deluje bliskovito hitro, pri tem pa večinoma uporabljamo pametne mobilne naprave, je to potrebno vzeti v obzir tudi v primeru hitrosti nalaganja spletne trgovine.

Želite si več kupcev in ne manj

Kot zapisano, počasnih spletnih mest uporabniki spleta ne maramo. Morda počakamo še kakšen trenutek, potem pa stran zapustimo. Navadno za vedno in se preselimo h konkurenci, ki je vedno prisotna in čaka na svojo priložnost. Hitrost delovanja spletne trgovine odloča tudi o tem, koliko kupcev naenkrat bo zmogla postreči.

Za razliko od fizičnih trgovin, spletne niso omejene s prostorom, kar je izjemnega pomena prav v teh časih, ko se zaradi različnih ukrepov na kupu ne sme zadrževati preveč ljudi. Po drugi strani pa lahko zaradi slabe tehnične optimizacije ta prostor vseeno ostane premajhen za vse, delovanje trgovine se upočasni, razočarani kupci pa odidejo drugam.

Kako poskrbeti za ustrezno hitrost?

Hitrost delovanja spletnega mesta je torej odvisna od optimizacije strani. V prvi vrsti pa že od izbranega paketa gostovanja in strežnika, na katerem se nahaja. Ta mora biti opremljen z najhitrejšimi in sodobnimi diski, pri čemer je potrebno dobro razmisliti, za katero vrsto spletnega gostovanja se odločiti.

Če pričakujete, da bo imela vaša spletna trgovina veliko obiska, bi veljalo razmisliti o VPS gostovanju, kar pomeni, da boste imeli na voljo virtualni zasebni strežnik, ki bo namenjen zgolj vaši spletni trgovini. Hitrost delovanja spletnega mesta pa je odvisna tudi od on-site optimizacije.

ON-SITE optimizacija

V spletni trgovini se lahko kaj hitro znajde veliko izdelkov, ki imajo na voljo tudi veliko fotografij. Če so te prevelike in zasedajo veliko prostora na strežniku, lahko pride do tega, da navedeno prične ovirati hitrost nalaganja. Vse fotografije morajo biti obrezane na ustrezno velikost in shranjene v formatu, ki je primeren za prikazovanje na spletu.

Enako velja za vse ostale vsebine, ki se na spletni strani nahajajo in bi lahko upočasnjevale delovanje. Tudi kodo strani je potrebno pregledati, saj je ta lahko ključni element za hitrost delovanja. Če sami tega dela niste vešči, naj se ga loti strokovnjak. Izplačalo se bo.

Uvrstitev v spletnem iskalniku Googlu

Še en pomemben vidik hitrosti delovanja spletne trgovine je uvrstitev v spletnem iskalniku Google. Malo verjetno je, da bodo vaši kupci v okno brskalnika vpisovali domeno vaše spletne trgovine. Prej bodo naleteli nanjo s pomočjo ključnih besed in uporabo Googla.

Google pozicija
Hitrost delovanja spletne trgovine vpliva tudi na pozicijo v Googlu.

A le, če bo ta pri vrhu zadetkov, torej med prvimi tremi ali petimi. Google pri razvrščanju spletnih strani uporablja zapletene algoritme, ki med pomembnejše signale kakovosti uporabniške izkušnje uvrščajo prav hitrost delovanja spletnega mesta.

Je vaša spletna trgovina počasna?

To lahko kaj hitro ugotovite z brezplačnimi spletnimi orodji, kot je Google PageSpeed Insights. Gre za spletno orodje, ki vam bo temeljito predstavilo rezultate hitrosti delovanja vaše spletne trgovine na namiznih računalnikih in mobilnih napravah. In ne le, da boste s temi rezultati hitro vedeli, ali je vaša stran hitra ali počasna, pač pa vam bodo na voljo tudi nasveti glede popravkov, da bi hitrost delovanja še izboljšali.

Kot vidite, je hitrost nalaganja vaše spletne trgovine izjemnega pomena in odloča o tem, koliko zaslužka boste z njo imeli. Vsekakor lahko zapišemo, da bo strošek pohitritve strani po vsej verjetnosti hitro in večkratno povrnjen.