
Za vse lastnike spletnih trgovin, ki želite optimizirati proces dostave, je GLS vtičnik za WooCommerce nepogrešljivo orodje. S to razširitvijo se lahko poslovite od zamudnega ročnega vnosa podatkov in tiskanja poštnih nalepk ter se posvetite pomembnejšim nalogam v poslu.
Uporaba GLS vtičnika omogoča avtomatizacijo številnih postopkov, ki vam prihranijo čas, zmanjšajo možnosti napak in poskrbijo, da se lahko osredotočite na rast spletne trgovine. Če ste morda že razmišljali, kako bi lahko izboljšali izkušnjo pošiljanja paketov, bo omenjeni vtičnik za vas vsekakor popolna rešitev.
Aktivacija GLS vtičnika v WooCommerce
Najprej v svoji WooCommerce trgovini poskrbite za namestitev in aktivacijo GLS vtičnika. Ko bo vtičnik enkrat nameščen, boste znotraj WooCommerce nastavitev opazili nov zavihek (GLS Labels), ki vam bo omogočil hiter dostop do vseh funkcij GLS razširitve.

Nastavitve vtičnika vam omogočajo, da izberete možnosti, ki vam najbolj ustrezajo. Denimo način dostave, prilagojena obvestila za stranke in možnost izbire sledenja pošiljkam. Z aktivacijo vtičnika ste že korak bližje k hitrejšemu in bolj avtomatiziranemu pošiljanju.
Nastavitve pošiljanja in nalepk
Ko je vtičnik aktiven, nadaljujte z nastavitvijo pošiljanja in prilagoditvijo nalepk. V razdelku z nastavitvami vtičnika lahko konfigurirate različne parametre, kot so dimenzije in format nalepk, način tiska in prikaz podatkov. Tako lahko prilagodite nalepke, da bodo optimalno ustrezale potrebam in videzu blagovne znamke.
V tej fazi lahko tudi določite, ali želite vključiti avtomatsko dodelitev sledilnih številk za vsako pošiljko. To je idealno za večje trgovine, ki želijo strankam ponuditi kakovostno izkušnjo sledenja naročilom, saj lahko kupci kadarkoli preverijo, kje se njihov paket nahaja.
Kreiranje in tiskanje nalepk
Ko imate nastavitve urejene, je čas za ustvarjanje nalepk. Vsako novo naročilo, ki ga prejmete v WooCommerce, je zdaj povezano z GLS pošiljanjem, kar omogoča enostavno generiranje nalepke z enim klikom. Vtičnik samodejno prenese podatke iz naročila in ustvari poštno nalepko s točnimi podatki o naslovniku.
Ko je nalepka pripravljena, jo lahko neposredno natisnete ali shranite kot PDF za kasnejšo uporabo. Tako prihranite čas in energijo, saj vse postopke opravite v nekaj klikih, kar je še posebej praktično za obsežnejša naročila in sezonska obdobja povečanega povpraševanja.
Pošiljanje in obveščanje strank
Po kreiranju nalepke lahko nadaljujete s pošiljanjem in obveščanjem strank. GLS WooCommerce vtičnik omogoča, da kupci samodejno prejmejo obvestilo s sledilno številko, ko je njihov paket odposlan. To poveča zaupanje strank in zmanjšuje število poizvedb o statusu naročila, saj so informacije o dostavi poslane avtomatsko.
Avtomatizacija obveščanja je odlična rešitev za večjo transparentnost in zadovoljstvo strank. Namesto da odgovarjate na vprašanja o sledenju, lahko ta čas posvetite drugim nalogam, kot so ustvarjanje novih marketinških kampanj, nadgradnja ponudbe ali izboljšanje uporabniške izkušnje na spletnem mestu.