Optimizacija spletne trgovine

Danes je vsekakor dobro znano, da je optimizacija spletnih strani praktično nujna, če želimo, da spletno stran sploh kdo najde. Seveda bodo dostopali do nje tudi uporabniki, ki bodo zanjo izvedeli iz medijev, a primarno bo obisk vaše spletne strani vedno odvisen od organskih obiskovalcev, tako imenovanih iskalcev.

V tem primeru gre za ljudi, ki s pomočjo spletnih iskalnikov (npr. Google) iščejo določene produkte na spletu. V primeru spletne trgovine pa je to še toliko bolj pomembno. Verjetno si želite, da bi nekdo, ki s pomočjo Googla išče »moški športni copati«, med prvimi zadetki videl prav vašo spletno trgovino.

Pomembne so ključne besede

Za to pa je potrebna spletna optimizacija trgovine. In ne le samih izdelkov v njej, pač pa tudi kategorij, podkategorij in oznak. Ljudje s pomočjo iskalnikov iščemo na vse mogoče načine. In prav mogoče je, da bo nekdo, ki bo iskal športne copate, v iskalnik napisal »moške superge za basket«. Ne verjamete? Potem boste na izgubi.

Pomislite na prav vse možne ključne besede, ki bi vodile do vaših izdelkov. Stopite v kožo vaših kupcev in stopite v njihove misli. Optimizirajte spletno trgovino in izdelke v njej tudi na povezane ključne besede, uporabite sinonime.

Kaj pravi statistika?

Če se še vedno sprašujete, zakaj je potrebna optimizacija spletne trgovine, naj vam povemo še tole; kar 56 % oseb, starih od 16 do 74 let, je v letu 2019 opravilo vsaj 1 spletni nakup!

Delež tistih, v enaki starostni skupini, ki niso opravili spletnega nakupa, se iz leta v leto manjša. V letu 2019 je bilo tako le še 21 % takšnih, ki nikoli niso opravili nakupa preko spleta. (vir: Statistični urad republike Slovenije).

Še več, kar okrog 70 % vseh kupcev (tudi tistih v fizičnih trgovinah) pa se pred nakupom o izdelku informira na spletu. In zakaj ne bi »polovili« tudi teh kupcev, ki so sicer mislili nakup opraviti v fizični trgovini? Če bodo odgovore na svoja vprašanja našli na vaši spletni strani oziroma trgovini, obstaja velika verjetnost, da bodo pri vas opravili tudi nakup.

V ta namen je vsekakor dobro pisati kvalitetne članke z vsemi potrebnimi informacijami o izdelkih ter jih redno objavljati na blogu spletne trgovine. Verjamemo, da se ne sprašujete več, zakaj je potrebna optimizacija spletne trgovine.